sobota, 29 września 2012

Powróciłam z... Mini Haulem :D

Witam Was serdecznie :D
Drogie dziewczyny, na wstępie chciałabym was przeprosić za tak długą nieobecność.
Po prostu hm... Zupełnie zapomniałam o tym blogu!
Mam nadzieje że mi się to więcej nie przytrafi, choć znając mnie możliwe jest że opuszczę was jeszcze nie raz :((.
Ale na pocieszenie przychodzę do was z moim malutkim lecz niezbyt tanim haulem :D
Za całość zapłaciłam ok. 80 zł, a to tylko 4 kosmetyki!


Oto całość moich zakupów ^^
Pędzelek ,,kompaktowy" z firmy Infinity-Ok. 12 zł
:)

Extreme Lashes volume Mascara z firmy Wibo-Ok. 14 zł :)


  Affinitone Mineral Foundation z firmy Maybeline New York- 34 zł




Manhatan Soft Mat Lipcream- 16 zł
Wibo Express Growth Nail Polish- 6 zł? (Prawdopodobnie) 


I to wszystko!!! Piszcie w komentarzach jakich produktów recenzje chcecie najbardziej
Do zobaczenia w kolejnej notce!
:*

5 komentarzy:

  1. U mnie ten podkład nie sprawdził się;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jak na razie też zbytnio nie zadowolił. Ale to pierwsze wrażenie ;)

      Usuń
  2. A ten tusz mam na mojej liście zakupów kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ten podkład i byłam z niego zadowolona:)

    kupiłam ją na Zalando.pl za 159zł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, chyba nie mogę czytać takich postów, bo mam kosmetyków aż za nadto
    pozdrawiam
    http://nkatarzyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy