sobota, 22 grudnia 2012

Recenzja Avon Planet Spa scrub do ciała z minerałami morskimi

Witam Was serdecznie :)
Po krótkiej przerwie przychodzę do was z szybką recenzją produktu
z Avonu. Planet Spa peeling z minerałami morskimi.



Avon Planet Spa scrub do ciała z minerałami morskimi
Ja używałam tego produktu bardziej do twarzy, i spisał
się genialnie!

Plusy:
-Duże, mocne drobinki
-Ładny, odświeżający zapach (pachnie trochę jak perfumy męskie)
-Dobra konsystencja (nie spływa z ręki)
-Oczyszcza skórę
-Skóra pozostaje matowa i gładka
Minusy:
-Dla osób zbyt wrażliwych, może mieć za mocne drobinki.

Ocena:
6/6


-

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię krem do rąk z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, to dla mnie, lubię mocne zdzieraki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię mocne zdzieraki, a tej serii z avonu akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za kosmetykami z Avonu...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog , z pewnością będę zaglądać tutaj częściej :)
    obserwuję + zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez tak nie potrafię ;P
    lubię tą serię w avonie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie użyłabym go do twarzy, ale do ciała jest super, lubię ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy