piątek, 3 maja 2013

OOTD #2 plus makijaż dnia

Dzisiaj szybki OOTD :)
Dawno u mnie nie było strojów dnia, ale co tam :P
W końcu mój blog ma służyć głównie do zapisywania recenzji.
Strój był z wczoraj, niestety mój ukochany bluetooth z komórki
znowu nawalał i nie mogłam przesłać zdjęć, więc uznałam że zrobię to dziś- na spokojnie,
i dało rade :)

Bu! Wiktoria ujęta na spontanie dlatego ma
rozmazaną rękę :) Na tym zdjęciu ładnie widać oryginalny
kolor bluzki- fioletowy :)

Wiktoria profesjonalna modelka (xD)

A tu przybliżenie na wisiorek :) Piękny kolorek z Essence
słabo komponuje się z brzydkimi skórkami :P

A tu zbliżenie na makijaż. Wiem że zdj. powinno być bez
okularów ale na początku miało służyć czemu innemu. 
Makijaż prosty: Podkład z inglota, pomadka z Pierre Renee (niedługo recenzja),
Biały cień na całą powiekę i pod łuk brwiowy z GR,
szary cień po zewnętrznej stronie oka z Sensique idealnie
nadaje oczom ,,głębie" :). Bardzo lubię taki
makijaż bo optycznie powiększa oczy i je rozbudza :)

A tu kolejne zdjęcie :) Acha, maskara z Maybelline
One by one volume express. Mega wydłużenie rzęs, za drugim razem
też lekkie pogrubienie :) Jest całkiem fajna, lepsza od mojej aktualnej
z Bourjois (bo maskara w rzeczywistości jest siostry, ale na ten dzień
ją użyłam :P)

I to tyle! Czy tylko ja uwielbiam połączenie fioletu z czernią?
Acha, dodam iż na każdym zdjęciu bluzka jest fioletowa, tylko światło
mi nie służyło i tylko na pierwszym widać rzeczywisty kolor.


5 komentarzy:

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy