wtorek, 17 grudnia 2013

Mini Haul :)

Hej!
Dziś po szkole poszłam na zakupy, musiałam kupić prezenty, choć i tak wszystkich
nie kupiłam :P Musiałam też sobie coś kupić, bo brak mi było typowo nawilżających, zimowych produktów.
A oto co kupiłam:
Od lewej:
Nature Lip stick anti age- 5 zł
Sweet Secret Kawofy Suflet do ciała- 13 zł
Dove Regenerating Nourishment Deep Care Complex- 8 zł
Wilkinson Sword Xtreme 3 Beauty- Prezent :)

Prócz tego kupiłam jeszcze dwie torby na prezenty, bo były dość tanie :)
Już w ten weekend recenzja odżywki do paznokci Eveline :)
Używałyście coś z tego? Co o nich myślicie? :)

4 komentarze:

  1. z tych rzeczy tylko maszynki do golenia używałam i używam, bo kupuję tylko tą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawowy suflet musi mieć cudowny zapach. Nie lubię kosmetyków tego typu, ale jego mogłabym kupić tylko po to żeby go wąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dwa takie same maselka tylko inne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy