wtorek, 4 lutego 2014

Recenzja- Dove regeneratin nourishment hand cream DeepCare complex

Hejo :)
Dziś czas na recenzje produktu z Dove- Kremu do rąk Deep Care Complex.
Produkt został mi polecony przez koleżankę, ta jednak używała innej wersji. Jednak
w Rossmanie jej nie znalazłam, więc kupiłam tą :)

Produkt kosztował ok. 7 zł
Jak wiadomo zimą pielęgnacja rąk jest niezwykle istotna.
Mi co rok z powodu zimnych wiatrów powstaje niemiła wysypka na rękach.
Pieczę to i boli, także trzeba się tego szybko pozbyć.
Z pomocą przyszedł mi krem Dove :)
Plusy:
-Miły Zapach
-Ładne opakowanie
-Dostępność
-Niska cena
-Szybkie wchłanianie (ok. 2 minuty)
-Pozostawia na rękach delikatną otoczkę która chroni przed zimnem
-Łagodzi podrażnienia
-Nawilża i wygładza ręce- po tym kremie dłonie są delikatne i miłe w dotyku :)
-Nawilża na długo 
-Z tego co widzę nie zawiera parafiny
Cechy neutralne:
-Brak
Minusy:
-Brak


Ocena: 6/6
Mój ulubiony krem do rąk :) Żadne avony mu nie równe :) Polecam serdecznie! :D

3 komentarze:

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy