czwartek, 11 sierpnia 2011

Przegląd magicznej kosmetyczki

Witajcie!
Na reszcie po chyba dwóch albo trzech dniach, dodałam jakąś notkę.
Długo przygotowywałam się na ten przegląd, głównie z powodu problemów z komputerem i aparatem (na moim komputerze zdjęcia nie chciały się wgrywać).
Jednak po wielu mękach skończyłam przegląd, i chce wam go dziś zaprezentować ;)
Ogólnie przegląd ma na celu zaprezentować wam to co mam, aczkolwiek zachęcić was też do pisania w komentarzach do jakiego produktu chcecie bym zrobiła recenzje ;)
Zacznijmy może od wyglądu kosmetyczki:

Tak wygląda :D Prawdę mówiąc, nie wiem gdzie została zakupiona, bo otrzymałam ją od mojej mamy :)
A oto wszystkie kosmetyki które się w niej kryją ;D Wydaje mi się, że jest ich stosunkowo mało, jednak mam pewne ograniczenie kieszonkowe, toteż całego sklepu kupić nie mogę ;)


A oto oliwkowy balsam do ust, jaki otrzymałam od mojej siostry (AsKier) Cena: nie jestem pewna, ale są to grosze ;)



A oto paletka cieni z inglota ,,Integra". Cena: 21-25 zł. Recenzja tego produktu już istnieje na moim blogu.


Błyszczyk z Sephory ,,Glass ultra-brilance, Ultra shine lip gloss" cena: około 20 zł.
Lakier Eveline Colour Instant. Numerek: 421 Cena: ok. 6 zł 


Puder z firmy ... (L?? Mógłby mi ktoś powiedzieć jak nazywa się ta firma?) Feather Finish Misty Beige Numer: 08 Cena: ok. 15/20 zł.
Rimmel London- Natural Bronzer Numerek: 022 Sun Bronze. Cena ok. 22 zł
 Be Beauty Face Expertiv- Chusteczki do demakijażu do wszystkich typów cery




Podkład Inglot- Kolor: LW 300 Cena: ok. 45 zł



Róż Rouge Powder z firmy Pierre Rene. Cena ok. 15 zł



Garnier czysta skóra tonik ściągający. Cena: Nie wiem, bo dostałam to w zestawie.
Tusz do rzęs Volume Glamour Max z firmy Bourjois Paris. Cena ok. 49 zł




Pharmaceris R- Multikojący krem do cery tłustej- Cena ok. 20 zł



Kredka INGLOT kolor: 20. Cena ok. 20 zł

I Tyle :D
I co wy na to? Recenzje jakiego produktu chcielibyście ujrzeć na moim blogu? Jeśli pomylę się z jakąś ceną to przepraszam, ale niektóre z tych produktów kupiłam jeszcze przed wakacjami.

Pozdrawiam, i zapraszam do komentarzy :)
   





3 komentarze:

  1. Otagowałam Cię na blogu! :) I napisz o kredce!

    OdpowiedzUsuń
  2. chusteczki do demakijażu i balsam do ust to używałam i powiem że dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię tego toniku z Garnier'a gdy go używam aż oczy szczypią mnie od alkoholu , który ma w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy