piątek, 12 sierpnia 2011

[TAG] 7 Faktów o moim makijażu

Witam!
Dziś przychodzę do was z tagiem ,,7 faktów o moim makijażu".
Zostałam otagowana przez AsKier za co serdecznie dziękuje ;)
Zasady:

Zasady:
1. Napisz kto przyznał ci tę nagrodę
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie
   3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom
No więc przejdźmy do faktów o moim makijażu: ;)
1. Nie robię makijażu codziennie. Uważam to za zbędne, codzienne nakładanie kosmetyków na twarz, jeśli nawet nie wychodzi się z domu ;b
2. Wole by mój makijaż był wyraźny, aczkolwiek niezbyt kolorowy. Nie lubię łączenia przedziwnych kolorów. Wolę coś dopasowanego, ale zarazem widocznego.
3. Zdarza mi się kupić bardzo drogie kosmetyki, przez co inni wytrzeszczają oczy. :b
4. Rzadko kupuję w drogeriach, choć jedną mam na osiedlu. Wolę jechać do centrum i tam coś pokupować.
5. W moich kosmetykach, lubię próbować wciąż czegoś innego. Nie przystaje na tym samym, szukam nowych rozwiązań i dobrych produktów. Nawet jeśli dany kosmetyk oznaczyłam jako ,,The Best" to mimo wszystko, kupuję zamiast niego inny. 
6. Więcej pieniędzy przeznaczam na kosmetyki kolorowe, aniżeli pielęgnacyjne. Wiem wiem, źle robię, ale nic na to nie poradzę. Taka jestem ;b
7. Gdy wchodzę do sklepu, chciałabym wszystko kupić. I bardzo rzadko udaje mi się wyjść z drogerii z pustymi rękami. Można powiedzieć że jestem na dobrej drodze by zostać zakupoholiczką. ;D
I to tyle :b Powiem szczerze że trudno było mi wymyślić te 7 faktów...
Otagowuje 

I tyle :D Nikogo więcej nie dam, bo jeśli chcecie, to się sami otagujcie xD

2 komentarze:

  1. kochana juz mam ten tag u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to juz jest mania, też mnie dopadła, nie potrafie przejść obojętnie obok drogerii lub innych stoisk z kosmetykami ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy