niedziela, 7 sierpnia 2011

Szapony i odżywki: Pharmaceris H-Keratineum oraz Pharmaceris H-Keragin

Witam Was!
Dziś chciałam Wam zaprezentować szampon do włosów z firmy Pharmaceris H i odżywkę.
Oba te produkty świetnie nadają się do pielęgnacji włosów obciążanych, suchych, i szorstkich.
Wpierw kupiłam jedynie szampon, bo prawda jest taka iż kosztuje on dość sporo jak na szampon.
Po dwóch tygodniach używania, musiałam kupić odżywkę! I wiecie co?
Efekt jest całkiem dobry. Może szampon i odżywka nie uleczą naszych zniszczonych końcówek, ale po użyciu Pharmaceris H włosy wydają się być gładkie, lepiej się rozczesują, i na dłużej pozostają świeże. Nie zauważyłam by włosy mniej wypadały, bo nie mam z tym problemu, lecz słyszałam wiele dobrych opinii że i w tym pomaga Pharmaceris H.
Pharmaceris H- Keragin
Odżywka wzmacniająca
do włosów osłabionych i wypadających.
Koszt ok. 25 zł
Pharmaceris H- Keratineum
Szampon wzmacniający do włosów osłabionych
Koszt ok. 23 zł

Łączny koszt: ok. 48 zł.

 Ocena szamponu: 5/6
Ocena odżywki: 5/6



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy