poniedziałek, 28 stycznia 2013

Tag: Versatile Blogger :)

Hej Wam!
Na ogół nie robię tagów, bo po prostu nie jestem otagowana przez nikogo, ale jakoś tak się zdarzyło,
że miła Ringleer  postanowiła mnie otagować :D
Bardzo jej za to dziękuje z tego miejsca ;)

Ale odnośnie tagu:
Każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu na jego blogu
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Fakty:

1. Jestem osobą otwartą, jednak na pewno nie jestem duszą towarzystwa!
Mam 3 najlepsze przyjaciółki, ale zupełnie nie nadaje się do kontaktu z co niektórymi osobami.
Stresuje się gdy muszę rozmawiać z większym towarzystwem którego na dodatek nie znam!
Dlatego nie nadaje się na imprezy czy większe spotkania, chyba że osoby które tam będą dobrze znam

2. Mimo poprzedniego podpunktu, UWIELBIAM występować publicznie. Jednak najczęściej wtedy wiem co mam powiedzieć, więc język mi się nie plącze, no i nie mówię wtedy dokładnie do jednej osoby, tylko ogółu. 

3. Nie lubię czytać książek! Co najwyżej jakieś ciekawostki czy krótkie opowiadania. 
Nie uważam jednak bym przez brak zainteresowania książkami była głupia. 
Znacznie lepiej przyswajam wiedzę z filmów.
Bo jeśli chodzi o filmy czy seriale to je uwielbiam!
Poza tym gram w odmóżdżające gry komputerowe... ale co mi tam!

4. Jak wiecie strasznie boje się rozmowy z drugą osobą, ale uwaga! Tym bardziej jeśli jest to mężczyzna!
Nie znany mi chłopak, mimo iż może być bardziej nieśmiały ode mnie, najczęściej jest dla mnie okropną fobią xD. 

5. Co ciekawe mimo jako takiej nieśmiałości wiele osób uważa że jestem otwarta i przyjacielska. A to pewnie z powodu tego, że zanim do kogoś się odezwę ,,prześwietlam" go . Jeśli wyda mi się spoko (czyli spokojna, uczciwa osoba) to bez problemu zagadam. Gorzej jak dana osoba jest bardziej pewna siebie ode mnie...

6. Jestem ,,rannym ptaszkiem" nie trudem jest dla mnie wstać w weekend o godzinie 7. 
Podobnie jest z dniami szkolnymi (choć z tym różnie bywa).
Na ogół chodzę spać o godzinie 24 (o ile to weekend) a mimo wszystko śpię max. do 8:30.

7. Kiedy ktoś mnie zdenerwuje, popadam w paranoje! Zaczynam wymyślać jakieś intrygi czy zemsty...
mimo iż na ogół jestem miłą, uczciwą osobą, to podczas kłótni nie dość że potrafię przywalić jakimś
niezbyt miłym (ale prawdziwym) tekstem, to na dodatek działam z zasadą ,,Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" czyli odwdzięczam się tym samym, czym zraniła mnie druga osoba.
Najczęściej jednak w podwojonej sile (czyżby efekt karmy? xD)

Nominuje:

6 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana za otagowanie, ale ja kilka dni temu odpowiedziałam już na ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz :) obserwuję :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie, ale ja już ten tag robiłam wcześniej, więc zapraszam do poczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz, ale ziółko z Ciebie, chyba mam podobnie z tą pozorną otwartością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebiję Cię, ja wstaję codziennie ok. 5 :D Po prostu nie mogę usiedzieć już w łóżku!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy