środa, 3 października 2012

Recenzja Dezodorantu z firmy Nivea Invisible (For Black and White)

Witajcie!
Dziś przychodzę do was z recenzją dezodorantu z firmy Nivea Invisible
for black and white.
Sławny, reklamowany dezodorant, który zapewne miał być wielkim hitem.
Zacznę od tego, że podchodziłam do niego dwa razy-
raz go znienawidziłam, a za drugim razem polubiłam.
(Znów przepraszam za jakość zdjęć ale światło mi nie sprzyja)
Cena ok. 9 zł
Plusy:
-Nie pozostawia śladów (gdy go wstrząśniemy)
-Ładny, odświeżający zapach
-Ciekawe opakowanie
-Nie wzmaga pocenia, nie sprawia że po jakimś czasie
brzydko pachniemy

Minusy:
-Utrzymuje się na pewno nie 48h, dałabym mu 12h, 
co jest wielką różnicą.

Ocena: 5-

Odjęłam tak dużo w ocenie głównie z powodu na trwałość
dezodorantu- ja bardzo lubię gdy zapach wszelkich perfum
utrzymuje się przynajmniej dzień (a jak dwa to wgl. świetnie!)
W tym przypadku czegoś takiego nie zauważyłam.
Ale moim zdaniem to jeden z fajniejszych dezodorantów,
choć nie wiem czy kupie go jeszcze raz-
ten z Garnier Mineral bardziej podpadł mi do gustu ;)
A co wy myślicie o tym produkcie? 

3 komentarze:

  1. Moimi ulubionymi dezodorantami są te z Fa. Głownie z powodu zapachów, które długo utrzymują się na skórze ;) również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię tych dezodorantów z Nivea, dla mnie strasznie dławiąco pachną i przy każdym użyciu kogoś w moim otoczeniu strasznie mnie mdli :) Ja lubię te z Lady Speed Stick :)

    OdpowiedzUsuń
  3. raz go miałam, ale nie był zbyt trwały, więc raczej go już nie kupię. Ja używam Dove to czarnych ubrań, dla mnie numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy