środa, 10 października 2012

TAG: Październik miesiącem maseczek

Hej :)
Powiem wam tak- podchodziłam do tego tagu sceptycznie,
głównie z uwagi na fakt że po prostu ostatnio miałam mało pieniędzy na
jakiekolwiek kosmetyki których zbytnio nie potrzebuje (wliczają się do nich
również maseczki) jednak uznałam, że skoro tag jest tak znany, to po prostu
głupio jest aż się nie przyłączyć. Z resztą znalazło się parę...no dobra, na razie tylko jedna maseczka
:) Więc uznałam że może oznacza to, że warto spróbować :)?
No i to co czytałyście już pewnie nie raz: :)
Czas trwania: PAŹDZIERNIK

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu (czyli do Maliny),
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.

No i ponieważ teraz mnóstwo blogowiczek już bierze w tym udział, to nie mam
zielonego kogo mam zaprosić do tagu. Dlatego powiem tak:
-Masz bloga? Czemu więc nie taki tag? Po prostu spróbuj :)
Kto mnie otagował? Nie wiem, ale i tak biorę udział :)


2 komentarze:

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy