czwartek, 4 października 2012

Recenzja kremu Under Twenty Pro! Hydra

Hej!
Dziś przychodzę do was z produktem z którego prawdę mówiąc
jestem niezadowolona.
Nie wiem czy też tak macie, ale ja zauważyłam że gdy spotykam
krem do cery tłustej nawilżający, to nawilża on bardzo słabo.
A gdy jest dla cery suchej-to mnie wypycha. Gdzie tu logika?
Przecież skóra tłusta też potrzebuje nawilżenia!
Cena: 13 zł
Plusy:
-Ładny zapach brzoskwiń
-Nie zapycha
-Szybko się wchłania
Minusy:
-Za lekkie nawilżenie
-Lekka konsystencja? Nie wiem w którym miejscu!
Krem bardzo treściwy, a mimo wszystko słabo
nawilża.
-Skóra się po nim świeci- wcale nie matuje (choć sprzedawczyni
zapewniała mnie że da mi efekt zmatowienia)
-Skóra nie zmieniła swego stanu po regularnym stosowaniu

Ocena: 3
Ogólnie produkt zawiódł mnie. Kupiłam go po moich przemyśleniach,
gdyż zawsze stosunkowo wysuszałam moją skórę,
ale postanowiłam zmienić me postępowanie- i zacząć skórę nawilżać.
I co? Nawilżenie strasznie słabe, efekt prawie niewidoczny!
Rozumiem że nie ma mnie zapychać, i dawać nie wiadomo jak
mocnego nawilżenia, ale nie przesadzajmy!

Co o tym myślicie? Macie jakiś dobry krem nawilżający do cery tłustej, o w miarę
przystępnej cenie? :)

4 komentarze:

  1. nie używam tego typu produktów już, zawiodłam sie na nich

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie lubię tej firmy.. nigdy nie miałam nic od nich co by mnie zadowoliło:)

    P.S Zobacz produkty Apisu:)
    Dodalam do obserwowanych, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie przeczytałaś/łeś powyższej notki:
- Nie dodawaj komentarza
- Tym bardziej nie dodawaj komentarza w formie reklamy